Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF A2114907614!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF A2114907614 pasujący przykładowo do Mercedes KLASA E (W211) E z silnikiem 320 CDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1039
Filtr cząstek stałych A2114907614 | Uszkodzony DPF/FAP i konsekwencje
Posiadacze pojazdów z silnikami wysokoprężnymi muszą zmierzyć się z kilkoma problemami, które mogą pojawić się po zaniedbaniu filtra cząstek stałych. Jeśli nie będziesz pamiętać o czyszczeniu filtra cząstek stałych, to jazda na zapchanym DPF może być bardzo niebezpieczna. Jest ona zrozumiała wyłącznie w przypadku chęci wypalania sadzy, w innej sytuacji nie powinno mieć to miejsca.
Wyjaśnimy Ci, jakie mogą być konsekwencje nieoczyszczonego DPF/FAP:
• doprowadzenie do jego uszkodzenia – już wiesz;
• dodatkowo zaburzenie pracy silnika oraz turbosprężarki, a nawet czujników współpracujących z filtrem cząstek stałych;
• kwestia prawna – pojazd nie powinien być dopuszczony do ruchu przez wzgląd na niespełnianie norm emisji spalin EURO VI;
• kontrola drogowa czy przegląd techniczny też mogą stać się dla Ciebie kłopotliwe.
Czy warto aż tak ryzykować? Weź pod uwagę także, że koszt wykonania regeneracji w ASO jest niewielki, natomiast zakup nowego filtra cząstek stałych potrafi być nawet kilkakrotnie wyższy.
Regeneracja DPF jest najlepszym sposobem na udrożnienie podzespołu i przywrócenie mu utraconych parametrów.
DPF A2114907614 | Podpowiadamy, ile trwa wypalanie DPF na postoju oraz podczas jazdy
Odpowiadając od razu na pytanie, jak długi jest czas wypalania sadzy, to wszystko zależy od stopnia wypełnienia filtra DPF/FAP osadami oraz od rodzaju podzespołu, jednak może on trwać od 15 do 30 minut.
Wypalanie sadzy jest normalną i potrzebną czynnością, aby doprowadzić do oczyszczenia filtra z zalegającej sadzy. Jeśli nie będzie ona wykonywana, to filtr cząstek stałych nie będzie miał miejsca na przyjmowanie nowych cząsteczek PM. Dodatkowo szybciej dojdzie do jego zużycia, o czym zresztą napisaliśmy w pierwszej części artykułu.
Popularne wpisy
Objawy zanieczyszczonych filtrów cząstek stałych – zwróć na nie uwagę
Zanieczyszczone filtry cząstek stałych w samochodach mogą objawiać się na kilka sposobów. Poniżej więc przedstawimy pierwsze objawy zapchanego DPF / FAP, których lepiej nie lekceważyć: ...
Wymiana filtra cząstek stałych w pojeździe – co ile?
Przy prawidłowym użytkowaniu samochodu i stosowaniu się do zaleceń producenta wymienia się filtr cząstek stałych co około 250 000 kilometrów. ...
Komentarze