Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
1. Ta 26 część zawierać będzie porównanie związane z filtrem cząstek stałych i jego ceną w kontekście marki Jeep.
Amerykańska z pochodzenia firma motoryzacyjna znana głównie z produkcji samochodów terenowych, jednak zdążyła trwale wpisać się w krajobraz ulic polskich miast. Ten fakt tym bardziej przyczynia się do zużycia podzespołu, jakim jest filtr cząstek stałych, gdyż w przypadku pojazdów poruszających się głównie w granicach miasta, ryzyko zapchania tego podzespołu jest wyjątkowo wysokie. O tym, dlaczego w pojazdach, które częściej jeżdżą poza granice miasta na przykład na autostrady, czy drogi ekspresowe, filtry cząstek stałych wykazują dłuższą żywotność, pisaliśmy już jakiś czas temu. Jednak użytkowanie pojazdów takich jak Jeep Grand Cherokee wymaga regularnego poświęcania czasu dla DPF, nie tylko ze względu na regularne wypalanie, ale także niezwykle potrzebną procedurę maszynowego czyszczenia filtra. Kiedy wystąpią objawy świadczące o tym, że podzespół jest zapchany, nie ma czasu na zastanawianie się, jak sprawdzić, czy Jeep Renegade ma filtr cząstek stałych, potrzebna jest natychmiastowa reakcja, gdyż migająca kontrolka nie zgaśnie samoczynnie.
Jaka reakcja na zapchanie jest prawidłowa?
Ściany niektórych warsztatów słyszały o usłudze usuwania wkładu, czy wręcz całego filtra, nawet mimo tego, iż jest to karalne, a także szkodliwe dla środowiska. Najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem jest wspomniane już profesjonalne czyszczenie filtra w specjalistycznej pracowni, w tym momencie poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, jak wyczyścić filtr, nie trzeba już szukać, gdyż usługa regeneracji powinna rozwiązać wszystkie problemy związane z DPF. Serwis zajmujący się wyłącznie tym podzespołem i specjalizujący się w naprawie go nie jest łatwo znaleźć, a oddanie filtra do dowolnie wybranego mechanika jest obarczone ryzykiem oszustwa, gdyż nie każdy, kto reperuje samochody, będzie umiał zająć się ta specyficzną częścią układu wydechowego. Wyjątkowo delikatny podzespół wymaga zdecydowanego traktowania przez doświadczonego diagnostę, który nie tylko zdoła stwierdzić dane uszkodzenie, czy poziom zatkania, ale także będzie miał umiejętności, żeby zaradzić ewentualnym nieprawidłowościom, do jakich zalicza się na przykład przesunięcie wkładu. Nie wspominając już o oczywistości, jaką jest park dedykowanych maszyn umożliwiających dokładne sprawdzenie, test przepływu przed i po czyszczeniu, potwierdzone stosownym wydrukiem oraz, choć może przede wszystkim efektywne czyszczenie. Całe szczęście ten tekst znajduje się na stronie internetowej krajowego lidera tej usługi, więc najbardziej odpowiednie rozwiązanie można uznać za znalezione.
Komentarze