Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1513167 pasujący przykładowo do Ford C-MAX (DM2) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11023
Filtr cząstek stałych 1513167 - co da Ci regeneracja DPF?
Tak właściwie regeneracja filtra cząstek stałych nie jest wyborem, a obowiązkiem wszystkich decydujących się na kupno pojazdu z silnikiem wysokoprężnym. Natomiast nie musisz się martwić, jak taką regenerację przeprowadzić oraz jakie są jej koszty, gdyż:
• możesz ją zrobić sam poprzez wypalanie filtra DPF/FAP;
• może to zrobić za Ciebie ASO, w którym pracują doświadczeni fachowcy i mają pojęcie, jak dobrze oczyścić zanieczyszczony podzespół.
Jeśli chodzi o wspomniany koszt, to jest on bardzo niewielki, bo tak naprawdę stanowi on ułamek ceny nowego filtra cząstek stałych. Co otrzymasz w zamian zregenerowanego filtra DPF/FAP? Otóż bardzo dużo. Przede wszystkim mycie hydrodynamiczne filtra pomoże w usunięciu sadzy wraz z popiołem, odblokuje jego kanały, jazda Twoim samochodem będzie na nowo przyjemna, nie odczujesz żadnych usterek innych podzespołów oraz nie będziesz się przyczyniał do zanieczyszczania środowiska, czyli krótko mówiąc – pojazd będzie spełniać normy czystości spalin.
DPF 1513167 - czyszczenie DPF - czy warto je wykonywać w serwisie, czy może jednak samodzielnie?
Naszą odpowiedzią na powyższe pytanie jest: czyszczenie filtra cząstek stałych powinno wykonywać się w serwisie, ponieważ otrzymasz gwarancję, że procedura ta zostanie przeprowadzona rzetelnie i bezproblemowo. No właśnie, a czy warto? Oczywiście, ale warunkiem do tego jest dostosowanie się do nałożonych zaleceń od producenta, jak również samo wykonanie regeneracji w ASO będzie bardziej wartościowe niż to samodzielne, które mogłoby skończyć się sporym wydatkiem na zupełnie nowy podzespół.
Popularne wpisy
Co wstawić zamiast DPF?
Najczęściej to użytkownicy Diesli kierują się do nas z pytaniem, co wstawić zamiast DPF, zwłaszcza w sytuacji, gdy spotykają ich narastające problemy z filtrem cząstek stałych. Podczas takich sytuacji z pełną stanowczością informujemy ich, że brak DPF i konsekwencje wynikające z tego faktu potrafią m ...
Czym grozi brak filtra DPF w aucie? - Musisz mieć to na uwadze
Sprawdź, czym grozi brak filtra DPF w samochodzie - Czy warto go usuwać? ...
Komentarze