Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF RFY602055X pasujący przykładowo do Mazda 6 Station Wagon (GY) z silnikiem 2.0 DI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11015H
Filtr cząstek stałych RFY602055X - zabrudzony filtr cząstek stałych należy oczyścić
Nie można zlekceważyć pierwszych objawów zapchanego DPF, aby nie pogorszyć jeszcze bardziej kondycji podzespołu. Wszelkie oznaki: nadmierne wydostawanie się gęstych kłębów dymu z rury wydechowej, wyświetlenie się kontrolki filtra, wejście pracy jednostki napędowej w tryb awaryjny, nienaturalna praca silnika podczas jazdy, w tym znaczny spadek osiągów oraz kłopoty z utrzymaniem płynności jazdy - są one powodem do znalezienia przyczyny problemu.
Do Ciebie należy podjęcie próby samodzielnego czyszczenia w postaci wypalania DPF albo od razu wizyta w serwisie w celu zdiagnozowania ogólnego stanu podzespołu. Jeżeli nie będzie żadnych przeciwwskazań do przeprowadzenia regeneracji filtra cząstek stałych, to taka usługa zostanie oczywiście wykonana. Pamiętaj, że zapchany DPF a turbina mają ze sobą powiązanie, bo jeśli filtr będzie zanieczyszczony, to turbosprężarka utraci odpowiednie smarowanie i także może dojść do zaburzenia jej prawidłowej pracy. Czyszczenie filtra cząstek stałych na pewno nie zaszkodzi, a wręcz go odżywi i pomoże odzyskać utracone parametry i to wszystko otrzymasz w bardzo korzystnej cenie!
DPF RFY602055X - zapchany DPF - nie odpala samochód - jakie są tego powody?
Może zacznijmy od tego, że jeśli DPF/FAP był przez Ciebie zaniedbywany i za długo nie wykonywałeś ani wypalania filtra cząstek stałych, ani fachowego czyszczenia podzespołu, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że filtr jest na tyle mocno zanieczyszczony, że nie może się wypalić samoczynnie i dlatego też pojazd ma problem z uruchomieniem. Co możemy Ci poradzić? Czym prędzej udaj się do ASO i być może uda się go uratować za pomocą regeneracji, a jeśli nie – wymiana podzespołu będzie nieunikniona i licz się z dużym jej kosztem.
Popularne wpisy
DPF – jaki dym może unosić się za samochodem?
Wśród wielu niespodzianek, które może zgotować użytkownikowi Diesla filtr cząstek stałych DPF jest także to, jaki dym może unosić się za samochodem, w którym ów filtr z różnych przyczyn działa niepoprawnie. ...
DPF - z czego jest zrobiony?
Filtr cząstek stałych jest zbudowany z węglika krzemu albo kordierytu (tańsza wersja), a można także się spotkać z wkładem metalowym, który jest trwalszy niż ten ceramiczny. Wkład od środka jest wypełniony dużą ilością kanalików ułożonych naprzemiennie. ...
Komentarze