Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
1. Obserwacja i nielekceważenie objawów da Ci pomyślne efekty.
Bardzo wiele osób w przypadku objawów wskazujących na problem z DPF w pierwszej kolejności zastanawia się nad tym, jak rozpoznać uszkodzony czujnik ciśnienia spalin. I nic w tym dziwnego, ponieważ ten niepozorny element będzie również objawiał się spadkiem mocy silnika, wzmożonym poborem paliwa, a także nieprzyjemnym zapachem spalin wyczuwalnym w kabinie samochodu, czy też pojawieniem się kontrolki DPF. Pamiętajmy, iż to, jak sprawdzić czujnik różnicy ciśnień DPF, wiedzą najlepiej fachowcy i to im powinniśmy powierzyć tego typu diagnozę. W pierwszej kolejności sprawdzą oni stan techniczny przewodów naszego czujnika różnicy ciśnień. Każdy doświadczony fachowiec bowiem jest świadomy tego, iż często ulegają one oderwaniu, czy też stopieniu. Jeżeli w obrębie przewodów nie zauważy żadnych niepokojących symptomów, najprawdopodobniej wówczas to już możemy być pewni, iż problem leży w samym czujniku i dokonuje się jego wymiany. Nie praktykujmy poszukiwania odpowiedzi na pytania o to, jak oszukać czujnik różnicy ciśnień, ponieważ będzie to wyłącznie działanie na własną szkodę. Taki zabieg może doprowadzić do poważnego uszkodzenia filtra DPF, ponieważ nie będzie w stanie się na czas regenerować w odpowiedni sposób, a to, jak możemy się domyśleć, skończy się utratą jego drożności, która to będzie miała destrukcyjny wpływ nie tylko na układ wydechowy, ale i silnik naszego Diesla, który zmęczony pracą w nienaturalnych warunkach zacznie się „wycofywać”. Niedługo czekać, jak zmniejszy się moc auta, a zmęczony silnik zadecyduje o wprowadzeniu pojazdu w tryb pracy awaryjnej. Każdy wie - czujnik ciśnienia spalin - do czego służy, ważnym więc jest, aby podawał sterownikowi rzeczywiste i trafne pomiary. Pamiętajmy, iż sprawny czujnik, a tym samym trafnie wyliczona różnica w ciśnieniu przed i za filtrem pełni kluczową rolę w podejmowaniu decyzji o rozpoczęciu jakże istotnego dla prawidłowej pracy filtra procesu samoczynnego wypalania sadzy.
Jak wygląda adaptacja czujnika ciśnienia DPF?
Pamiętajmy, iż adaptacji dokonujemy nie tylko po wymianie, czy też czyszczeniu naszego DPF. Wiele osób porywa się na wymianę czujnika samodzielnie, ponieważ czynność ta nie jest zbyt skomplikowana. Należy jednak pamiętać, iż również i wymiana czujnika różnicy ciśnień wymaga ponownego zaprogramowania w komputerze ECU, a tu już potrzebny jest nie tylko tester diagnostyczny, ale i umiejętność jego obsługi. Czynność ta będzie polegała na usunięciu już nieaktualnego błędu, a także wyzerowaniu poprzednich wartości zapisanych w pamięci sterownika. Zalecamy jednak, aby korzystać w tym celu z usług specjalistów, ponieważ nie tylko bezbłędnie podłączą i zaadaptują nasz czujnik, ale również sprawdzą, czy nie zdążył wpłynąć w negatywny sposób na kondycję naszego filtra. Jak więc widać to, że wiemy jak rozpoznać uszkodzony czujnik ciśnienia spalin i nasza szybka reakcja, będzie miała znaczący wpływ na koszta, jakie poniesiemy za naprawę tej usterki. Nie zwlekajmy więc i reagujmy już na pierwsze niepokojące objawy!
Popularne wpisy
Jak wygląda kontrolka DPF?
Jak wygląda kontrolka DPF? Kontrolka odpowiadająca za filtr cząstek stałych może mieć kolor żółty lub pomarańczowy i zarysem przypomina podzespół, dlatego nie ma możliwości, abyś jej nie rozpoznał. Może się pojawić co około 500 do 1000 kilometrów i włącza się, będąc w trasie. ...
Komunikat filtr cząstek stałych – To oznacza tylko kłopoty!
Komunikat "filtr cząstek stałych" zazwyczaj odnosi się do systemu filtracji cząstek stałych w samochodach wyposażonych w silniki wysokoprężne, zwłaszcza z silnikami diesla ...
Komentarze