Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Wycinanie DPF - srogie konsekwencje.
Spaliny po wycięciu DPF niewątpliwie przysporzą wielu zmartwień. Należy podkreślić, iż filtr cząstek stałych jest obowiązkowym wyposażeniem każdego Diesla. Zadaniem jego jest zaś ograniczanie emisji spalin, a w szczególności zawartego w nich tlenku azotu do atmosfery. Tak więc, musimy być świadomi, iż wycięcie DPF – konsekwencje w 2020 roku będą bardzo dotkliwe. Zgodnie z obowiązującym prawem, nasz samochód nie może być dopuszczony do ruchu ze względu na znaczne przekroczenie dopuszczalnych norm, a co za tym idzie - nie uzyskamy podbicia przeglądu. Kłopoty pojawią się również podczas kontroli drogowych, szczególnie za naszą zachodnią granicą. W Niemczech bowiem brak DPF wiąże się z mandatem w wysokości nawet do 5 000 euro. Nie warto więc kusić się na nielegalne wycinanie podzespołu, czy też programowe wyłączenie DPF. Może się bowiem okazać, iż kara na nas nałożona podczas wypadu, chociażby za naszą zachodnią granicę, znacznie przekroczy koszt nowego podzespołu, nie wspominając już o stosunkowo niskim koszcie regeneracji, która to jest w stanie przywrócić naszemu DPF drugie życie i niezawodną pracę!
Usuwanie DPF – forum
Bardzo często, wchodząc na fora o tematyce motoryzacyjnej, możemy spotkać się z pytaniami dotyczącymi funkcjonowania samochodu po wycięciu DPF. Po wycięciu DPF kopci na czarno – jest to częste stwierdzenie, a jednocześnie problem osób, które podjęły się tego nielegalnego procederu. Samochód z silnikiem Diesla, który wypuszcza kłęby czarnego dymu w momencie przyspieszenia, jest bardzo podejrzany i wskazuje na duże prawdopodobieństwo przekroczenia dopuszczalnych norm emisji spalin. Diesel kopci po wycięciu DPF – to też prawda, ale należy pamiętać, iż ten czarny dym może być również sygnałem, iż mamy problem z wtryskiwaczami lub też zniszczonymi wężami znajdującymi się przy chłodnicy turbosprężarki.
Komentarze