Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Mylne jest myślenie, że filtr DPF będzie mógł wypalić się na zimnym silniku, a dlaczego? Odpowiedź znajdziesz poniżej.
„Wypalanie DPF na zimnym silniku – czy jest to możliwe?” jest to dosyć częste pytanie kierowane pod naszym adresem. Odpowiadamy. Wypalanie DPF na zimnym silniku jest nierealne. Niezależnie czy to będzie Golf 7- wypalanie DPF, czy jakakolwiek inna marka i model samochodu, pamiętajmy… Proces dopalania DPF nigdy nie rozpocznie się bez odpowiednio wysokiej temperatury spalin i rozgrzanego silnika! Nie bez powodu samochody przeznaczone do jazdy miejskiej charakteryzują się większym zapchaniem filtra w stosunku do aut przemierzających dłuższe dystanse. Jest to niezaprzeczalny fakt i wynika z tego, iż podczas jazdy miejskiej, która jest krótkotrwała, a obroty w jej trakcie są stosunkowo niskie, silnik nie ma czasu najzwyczajniej w świecie nabrać odpowiedniej temperatury.
Procedura wypalania DPF
Tak więc, mając powyższe na uwadze, procedura wypalania DPF nie powinna już stanowić dla nas najmniejszej tajemnicy. Wypalanie DPF zawsze, niezależnie, czy będzie to procedura wypalania DPF VW, czy każdego innego auta, będzie się sprowadzała do jazdy przez kilkanaście minut na obrotach powyżej 3 000 obrotów na minutę, najlepiej na nie najwyższym biegu, ze stałą prędkością. Wówczas to po chwili powinna już się nam pojawić ikonka informująca o rozpoczęciu się procesu wypalania sadzy. Należy pamiętać, iż najlepiej taką procedurę przeprowadzić w trakcie dłuższej trasy. Wtedy to mamy stworzone idealne warunki do wypalania, bowiem zarówno silnik, jak i filtr w trakcie długotrwałej jazdy nabierają idealnej temperatury do wymuszenia takiego procesu. Przy odpowiednio działającym filtrze, podczas takiej przejażdżki komunikat „Filtr cząstek stałych” i instrukcja obsługi nie będzie potrzebna, ponieważ wypalanie zostanie przeprowadzone bez żadnych wątpliwości.
Komentarze