Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Tekst tego krótkiego artykułu postanowiliśmy przeznaczyć na odpowiedź na pytanie czy objaw, jakim jest szarpanie zwiastuje zapchany katalizator samochodowy?
Zapchany katalizator - jak sprawdzić jego stan?
Zanim kierowca zacznie zastanawiać się, jak sprawdzić katalizator, to powinien wiedzieć, że symptomami, które powinny zwrócić jego uwagę jest zmniejszenie mocy silnika przy jednoczesnym wzroście spalania, wspomniane szarpanie podczas przyspieszania, czy regularnie zapalająca się kontrolka check engine. Charakterystyczny dźwięk wskazujący na uszkodzony katalizator jest efektem drastycznej zmiany temperatury, która sprawiła, że pękł wkład w jego wnętrzu. Podobne objawy wskazujące na zapchany czy uszkodzony katalizator będą się pojawiać w autach z silnikiem wysokoprężnym Diesel. Oczywiście te symptomy nie muszą występować jednocześnie, a ich ilość będzie się cyklicznie zwiększać. Ze względu na umiejscowienie katalizatora w pojeździe, najlepiej od razu udać się do mechanika, który z odpowiednią ostrożnością wymontuje podzespół i naocznie zbada jego stan. Na pytanie związane z tym, jak sprawdzić katalizator w Dieslu, otrzyma taka samą odpowiedź - najlepiej u mechanika. Szukając odpowiedzi na to, co zrobić, gdy katalizator jest zapchany odpowiemy, że najbardziej opłaca się zgłoszenie do pracowni specjalizującej się w tym, jak wyczyścić zapchany katalizator właśnie. Taka efektywna regeneracja katalizatora jest w stanie przywrócić fabryczne przepływy emu podzespołowi. Kwestie takie, jak przepalanie katalizatora oraz zapchany katalizator a turbina są do omówienia w najbliższym czasie.
Komentarze