Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
1. Kolejna, 12 część z serii artykułów zawierających porównanie części układu wydechowego nazywającej się filtr cząstek stałych, a także jego cena, tym razem w kontekście marki Mitsubishi.
Niewielu ludzi zdaje sobie sprawę, iż ta japońska firma jest w rzeczywistości spółką produkującą nie tylko samochody osobowe, ale też maszyny przemysłowe czy lotnicze, posiada zakłady zbrojeniowe, chemiczne oraz wytwórnie szkła, jak również bank czy firmę farmaceutyczną, nie wspominając już o udziałach w firmach informatycznych i fotograficznych. Jednak w Polsce kojarzona jest przede wszystkim z obecnych na drogach i ulicach samochodach osobowych, a każdy właściciel takiego samochodu jest zobowiązany zareagować, gdy zapali się kontrolka DPF w Mistubishi ASX, L200 czy Outlander 2.2. Co zrobić, gdy światełko Check DPF System da o sobie znać, a poszukiwania na forum internetowym nie dają konkretnej, jednoznacznej odpowiedzi? Cena, jaka zapłacimy w przypadku przetrzymania zapełnionego filtra cząstek stałych w samochodach takich jak Mitsubishi Outlander 2.0 di-d dpf, będzie wysoka i znacząca nie tylko dla naszego portfela w kontekście tylko dokładnego wyczyszczenia go, ale także pojawiających się regularnie napraw. Uszkodzenie turbosprężarki jest wersją optymistyczną, choć i tak kosztowną, jak wysoką ceną będzie więc uszkodzenie całego silnika?
Jak dbać o filtr DPF?
Oczywiście wypalanie filtra DPF w pojazdach takich jak wspomniany Mitsubishi Outlander, czy ASX, powinno mieć miejsce i trzeba maszynie na to pozwolić poprzez regularne przejażdżki autostradą, pozwalające osiągnąć przynajmniej 3000 obrotów silnika oraz prędkości samochodu przynajmniej 50 km/h. Warto pamiętać, że taki samoczynny proces, nawet mimo cyklicznego jego wywoływania, nie wystarczy, ponieważ popiół, który pozostaje w kanalikach filtra, jest już nie do wypalenia, a trzeba się go pozbyć, ze względu na wymienione wyżej w tym tekście możliwe skutki jazdy z zapchanym filtrem. Dokładne oczyszczenie filtra, a wręcz przywrócenie mu fabrycznych przepływów jest jak najbardziej możliwe, potrzeba do tego specjalistycznego sprzętu i doświadczenia wymaganego do ewentualnej naprawy przy niewielkich uszkodzeniach filtra, czy jego przesunięciach. Oczywiście tekst tego artykułu nie ma na celu zachęcenia do wykupienia całego laboratorium, a raczej ma uświadamiać, że filtr cząstek stałych da się uratować niewielkim kosztem, w porównaniu do kupna nowego podzespołu. Profesjonalne mycie filtra jest możliwe po wcześniejszym kontakcie z pracownią i ustaleniu szczegółów związanych z dostarczeniem i odbiorem filtra, szybkość wykonania usługi oraz jej bezpieczeństwo gwarantowane.
Komentarze