Filtr cząstek stałych Peugeot cena | Porównanie 17

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT

1. Następny artykuł, ten o numerze 17 z serii mówiących o kwestii porównania fragmentu układu wydechowego, jakim jest filtr cząstek stałych oraz jego cena w pojazdach sygnowanych marką Peugeot.

Manufaktura znana z konstruowania samochodów, a pochodząca z Francji, produkuje także rowery, motorower, czy elektronarzędzia. W swojej ojczyźnie marka niejednokrotnie pojawiała się na masce samochodów używanych przez Prezydenta, czy wielu znaczących przedsiębiorców. Zachodnioeuropejskie pochodzenie nie uchroni jednak przed zagadnieniem, jakim jest ryzyko zapchania filtra cząstek stałych takich jak DPF w jednostkach takich jak Peugeot 208, 308, 508, 3008, 5008 1.6 HDI, czy 2.0 HDI. Opinie o tym jakoby wypalanie DPF było wystarczającą formą dbałości o ten podzespół, są w pewnym sensie uzasadnione, a argumenty przeciw takim opiniom, zostaną zawarte w tym artykule. Cena, jaka będzie do zapłacenia w przypadku utwierdzenia w wymienionym fakcie może być zaskakująco wysoka, a dotyczyć może nawet samego silnika więc pytanie, czy Peugeot 308 1.6 HDI, 207, 208 czy 607 ma filtr cząstek stałych, jest jak najbardziej zasadne i w przypadku kupowania używanej jednostki warto to sprawdzić. W tym przypadku cena nie będzie wysoka, a posiadanie świadomości o DPF funkcjonującym w nabytym aucie, takim jak Peugeot 407 1.6, czy 2.0 HDI bezcenne. W przypadku samochodów dostawczych takich jak Peugeot Partner 1.6 HDI, dbanie o filtr cząstek stałych, czy DPF będzie łatwiejsze, ponieważ częściej mają one okazję do przeprowadzenia wspomnianego procesu samoczynnego wypalania.

Filtr cząstek stałych w Peugeot

DPF a FAP

Niejednokrotnie pojawia się pytanie o filtr FAP szczególnie w przypadku takich modeli Peugeot jak: 308, 508, 3008 wspomniany niedawno Partner, ale też 407 1.6 HDI czy 2.0 HDI. Objawy zapchania DPF, jakim jest na przykład zapalona kontrolka, nieróżną się od tych, które pojawiają się w przypadku klasycznego filtra. Kwestia dotycząca tego, jak dolać płyn do FAP we wspomnianych nieco wyżej modelach oraz jak znaleźć zbiornik płynu, to świetny temat na inny artykuł. Oba wspomniane w powyższym tekście, popularne typy filtrów cząstek stałych można bezproblemowo zregenerować i dokładnie wyczyścić w przeznaczonych do tego urządzeniach, w jakie są zaopatrzone profesjonalne pracownie specjalizujące się w tego typu usługach, a cena naprawy jest nieporównywalnie niska.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Daniel
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Cena filtra cząstek stałych (DPF) dla samochodów marki Renault może się różnić w zależności od modelu pojazdu, rocznika produkcji oraz miejsca zakupu. Cena również może być różna między oryginalnymi częściami a zamiennikami. Ogólnie cena filtra cząstek stałych dla marki Renault może wahać się od kilku do kilku tysięcy złotych. Dokładna cena będzie zależeć od modelu samochodu, rocznika produkcji oraz miejsca zakupu. Aby porównać ceny DPF dla Renault, zalecam skontaktowanie się z kilkoma autoryzowanymi sprzedawcami części zamiennych lub skorzystanie z internetowych sklepów z częściami samochodowymi.
Maciej
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
I FAP i DPF może nas oskubać z pieniędzy, jak zacznie się zapychać. Jak się ma Diesla, to warto wiedzieć, jak dbać o filtr cząstek stałych.
Urbanik_72
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Ja ostatnio zauważyłem, że auto ma problem, które zapewne wynikają z zapchania się filtra dpf. Stwierdziłem, że zanim coś zdecyduje, to warto poczytać coś co pozwoli na znalezienie najlepszego rozwiązania. I tutaj je znalazłem, dziękuje.
Michał
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
I DPF, I FAP się zapychają, więc regeneruje się je tak samo. Co więcej, wcale to nie jest prawdą, że FAP jest lepszy od DPF :D
Łukasz
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Regenerowałem w tamtym miesiącu filtr DPF w Peugeocie żony i polecam! Jest to znacznie tańsze od zakupu nowego podzespołu, a efekt ten sam!
Maks
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
W moim Peugeocie wystąpił ostatnio nietypowy problem z filtrem cząstek stałych. Obawiam się, że konieczna będzie wymiana tej części... a szkoda, tak długo posłużył.
Janek57
star star star star star
Wystawiono 4 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Sam mam Peugeota w dieslu, ale w sumie problemów z filtrem cząstek stałych jeszcze nie miałem, no ale w razie czego wiem gdzie się zgłosić.

Popularne wpisy