Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
1. Następny artykuł, ten o numerze 17 z serii mówiących o kwestii porównania fragmentu układu wydechowego, jakim jest filtr cząstek stałych oraz jego cena w pojazdach sygnowanych marką Peugeot.
Manufaktura znana z konstruowania samochodów, a pochodząca z Francji, produkuje także rowery, motorower, czy elektronarzędzia. W swojej ojczyźnie marka niejednokrotnie pojawiała się na masce samochodów używanych przez Prezydenta, czy wielu znaczących przedsiębiorców. Zachodnioeuropejskie pochodzenie nie uchroni jednak przed zagadnieniem, jakim jest ryzyko zapchania filtra cząstek stałych takich jak DPF w jednostkach takich jak Peugeot 208, 308, 508, 3008, 5008 1.6 HDI, czy 2.0 HDI. Opinie o tym jakoby wypalanie DPF było wystarczającą formą dbałości o ten podzespół, są w pewnym sensie uzasadnione, a argumenty przeciw takim opiniom, zostaną zawarte w tym artykule. Cena, jaka będzie do zapłacenia w przypadku utwierdzenia w wymienionym fakcie może być zaskakująco wysoka, a dotyczyć może nawet samego silnika więc pytanie, czy Peugeot 308 1.6 HDI, 207, 208 czy 607 ma filtr cząstek stałych, jest jak najbardziej zasadne i w przypadku kupowania używanej jednostki warto to sprawdzić. W tym przypadku cena nie będzie wysoka, a posiadanie świadomości o DPF funkcjonującym w nabytym aucie, takim jak Peugeot 407 1.6, czy 2.0 HDI bezcenne. W przypadku samochodów dostawczych takich jak Peugeot Partner 1.6 HDI, dbanie o filtr cząstek stałych, czy DPF będzie łatwiejsze, ponieważ częściej mają one okazję do przeprowadzenia wspomnianego procesu samoczynnego wypalania.
DPF a FAP
Niejednokrotnie pojawia się pytanie o filtr FAP szczególnie w przypadku takich modeli Peugeot jak: 308, 508, 3008 wspomniany niedawno Partner, ale też 407 1.6 HDI czy 2.0 HDI. Objawy zapchania DPF, jakim jest na przykład zapalona kontrolka, nieróżną się od tych, które pojawiają się w przypadku klasycznego filtra. Kwestia dotycząca tego, jak dolać płyn do FAP we wspomnianych nieco wyżej modelach oraz jak znaleźć zbiornik płynu, to świetny temat na inny artykuł. Oba wspomniane w powyższym tekście, popularne typy filtrów cząstek stałych można bezproblemowo zregenerować i dokładnie wyczyścić w przeznaczonych do tego urządzeniach, w jakie są zaopatrzone profesjonalne pracownie specjalizujące się w tego typu usługach, a cena naprawy jest nieporównywalnie niska.
Komentarze