Regeneracja Filtra DPF - Ford Focus 1.6 TDCI ECOnetic 77kW 2013

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji DPF

Proces regeneracji filtra DPF w Fordzie Focus 1.6 TDCI z 2013 roku.

Dziś do naszej pracowni trafił Ford Focus Econetic z silnikiem 1.6TDCI o mocy 105 koni mechanicznych z 2013 roku

Diagnostykę rozpoczyna się od badania komputerowego.

Na bazie wyników z programu zdiagnozowano zużycie filtra cząstek stałych DPF.

Nasz serwisant demontuje filtr DPF i przygotowuje go do regeneracji.

Każdy filtr jest inny dlatego niezbędne jest użycie specjalnych adapterów.

Do filtra aplikowane są specjalne chemikalia ułatwiające usuwanie nagaru.

Regeneracja filtra odbywa się pod elektroniczną kontrolą w specjalnej maszynie.

Filtr czyszczony jest za pomocą gorącej wody z odpowiednią chemią pod ciśnieniem 10 atmosfer.

Regeneracja odbywa się etapowo, aby jak najdokładniej wyczyścić filtr.

Po zakończeniu procesu otrzymujemy wydruk parametrów a wyczyszczony, w pełni sprawny filtr instalowany jest ponownie w samochodzie.

Stosowana przez nas metoda regeneracji jest najnowocześniejszą metodą rekomendowaną przez producentów filtrów.

Jest również najbezpieczniejszą i najskuteczniejszą metodą usuwania zanieczyszczeń z filtra.

Regeneracja w specjalnie przygotowanej do tego maszynie jest jedyną w pełni legalną metodą regeneracji DPF.

W jakich samochodach możesz znaleźć ten filtr cząstek stałych?


Filtr ten występuje także w następujących modelach pojazdów:
Ford Focus 1.6 TDCi; 07/2004-07/2011;
Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi; 07/2003-07/2010;
Mazda 3 1.6 Di; 06/2003-06/2009;
Volvo S40 1.6; 11/2004-06/2011;
Volvo V50 1.6; 11/2004-06/2011;

Zamiennik JMJ: JMJ1005;
Numer OE: 1346780; 1479776; 1478567;
1310360; 1333282; 1357595; 1474036; 1381524; 1384493; 1420895; 1421030;
1556097; 1570372; 36001868; 36002208; 6M51-5H270-BA; 6M51-5H270-CA; 8M51-5H270-AA;
Y6022050XH; Y6022050XJ; Y6022050XK;
Zamiennik Bosal: 095-215;
Wszystkie silniki Diesla o pojemności 1.6 z normą Euro4.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Kostek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Regeneracja filtra DPF w Ford Focus 1.6 TDCI ECOnetic 77 kW 2013 r. polega na przywróceniu filtra do stanu pierwotnego. W przypadku Ford Focus 1.6 TDCI ECOnetic filtr DPF jest ważnym elementem systemu redukcji emisji zanieczyszczeń i jest stosowany w celu spełnienia wymagań dotyczących emisji spalin. Regeneracja filtra DPF może być wykonana na kilka sposobów, w zależności od rodzaju filtra i stopnia zanieczyszczenia. Może polegać na czyszczeniu filtra za pomocą specjalnego urządzenia, na przykład przez podgrzanie do wysokiej temperatury, aby usunąć z niego zanieczyszczenia, lub na wymianie uszkodzonych elementów filtra. Oprócz tego filtr DPF można umyć wodą pod ciśnieniem, bo przynosi najlepsze efekty.

Popularne wpisy

23 września 2022

Co zatrzymuje DPF?

Filtr cząstek stałych zatrzymuje wewnątrz toksyczne cząstki PM, które są produkowane przez spaliny. Działanie DPF polega także na wypalaniu nagromadzonej sadzy, dzięki czemu wydłuża się jego żywotność ...