Regeneracja Filtra DPF - Ford Focus 1.6 TDCI ECOnetic 77kW 2013
Proces regeneracji filtra DPF w Fordzie Focus 1.6 TDCI z 2013 roku.
Dziś do naszej pracowni trafił Ford Focus Econetic z silnikiem 1.6TDCI o mocy 105 koni mechanicznych z 2013 roku
Diagnostykę rozpoczyna się od badania komputerowego.
Na bazie wyników z programu zdiagnozowano zużycie filtra cząstek stałych DPF.
Nasz serwisant demontuje filtr DPF i przygotowuje go do regeneracji.
Każdy filtr jest inny dlatego niezbędne jest użycie specjalnych adapterów.
Do filtra aplikowane są specjalne chemikalia ułatwiające usuwanie nagaru.
Regeneracja filtra odbywa się pod elektroniczną kontrolą w specjalnej maszynie.
Filtr czyszczony jest za pomocą gorącej wody z odpowiednią chemią pod ciśnieniem 10 atmosfer.
Regeneracja odbywa się etapowo, aby jak najdokładniej wyczyścić filtr.
Po zakończeniu procesu otrzymujemy wydruk parametrów a wyczyszczony, w pełni sprawny filtr instalowany jest ponownie w samochodzie.
Stosowana przez nas metoda regeneracji jest najnowocześniejszą metodą rekomendowaną przez producentów filtrów.
Jest również najbezpieczniejszą i najskuteczniejszą metodą usuwania zanieczyszczeń z filtra.
Regeneracja w specjalnie przygotowanej do tego maszynie jest jedyną w pełni legalną metodą regeneracji DPF.
W jakich samochodach możesz znaleźć ten filtr cząstek stałych?
Filtr ten występuje także w następujących modelach pojazdów:
Ford Focus 1.6 TDCi; 07/2004-07/2011;
Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi; 07/2003-07/2010;
Mazda 3 1.6 Di; 06/2003-06/2009;
Volvo S40 1.6; 11/2004-06/2011;
Volvo V50 1.6; 11/2004-06/2011;
Zamiennik JMJ: JMJ1005;
Numer OE: 1346780; 1479776; 1478567;
1310360; 1333282; 1357595; 1474036; 1381524; 1384493; 1420895; 1421030;
1556097; 1570372; 36001868; 36002208; 6M51-5H270-BA; 6M51-5H270-CA; 8M51-5H270-AA;
Y6022050XH; Y6022050XJ; Y6022050XK;
Zamiennik Bosal: 095-215;
Wszystkie silniki Diesla o pojemności 1.6 z normą Euro4.
Dodaj komentarz

Komentarze
Regeneracja filtra DPF w Ford Focus 1.6 TDCI ECOnetic 77 kW 2013 r. polega na przywróceniu filtra do stanu pierwotnego. W przypadku Ford Focus 1.6 TDCI ECOnetic filtr DPF jest ważnym elementem systemu redukcji emisji zanieczyszczeń i jest stosowany w celu spełnienia wymagań dotyczących emisji spalin.
Regeneracja filtra DPF może być wykonana na kilka sposobów, w zależności od rodzaju filtra i stopnia zanieczyszczenia. Może polegać na czyszczeniu filtra za pomocą specjalnego urządzenia, na przykład przez podgrzanie do wysokiej temperatury, aby usunąć z niego zanieczyszczenia, lub na wymianie uszkodzonych elementów filtra. Oprócz tego filtr DPF można umyć wodą pod ciśnieniem, bo przynosi najlepsze efekty.