Regeneracja Filtra DPF - Ford Focus 1.6 TDCI ECOnetic 77kW 2013

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji DPF

Proces regeneracji filtra DPF w Fordzie Focus 1.6 TDCI z 2013 roku.

Dziś do naszej pracowni trafił Ford Focus Econetic z silnikiem 1.6TDCI o mocy 105 koni mechanicznych z 2013 roku

Diagnostykę rozpoczyna się od badania komputerowego.

Na bazie wyników z programu zdiagnozowano zużycie filtra cząstek stałych DPF.

Nasz serwisant demontuje filtr DPF i przygotowuje go do regeneracji.

Każdy filtr jest inny dlatego niezbędne jest użycie specjalnych adapterów.

Do filtra aplikowane są specjalne chemikalia ułatwiające usuwanie nagaru.

Regeneracja filtra odbywa się pod elektroniczną kontrolą w specjalnej maszynie.

Filtr czyszczony jest za pomocą gorącej wody z odpowiednią chemią pod ciśnieniem 10 atmosfer.

Regeneracja odbywa się etapowo, aby jak najdokładniej wyczyścić filtr.

Po zakończeniu procesu otrzymujemy wydruk parametrów a wyczyszczony, w pełni sprawny filtr instalowany jest ponownie w samochodzie.

Stosowana przez nas metoda regeneracji jest najnowocześniejszą metodą rekomendowaną przez producentów filtrów.

Jest również najbezpieczniejszą i najskuteczniejszą metodą usuwania zanieczyszczeń z filtra.

Regeneracja w specjalnie przygotowanej do tego maszynie jest jedyną w pełni legalną metodą regeneracji DPF.

W jakich samochodach możesz znaleźć ten filtr cząstek stałych?


Filtr ten występuje także w następujących modelach pojazdów:
Ford Focus 1.6 TDCi; 07/2004-07/2011;
Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi; 07/2003-07/2010;
Mazda 3 1.6 Di; 06/2003-06/2009;
Volvo S40 1.6; 11/2004-06/2011;
Volvo V50 1.6; 11/2004-06/2011;

Zamiennik JMJ: JMJ1005;
Numer OE: 1346780; 1479776; 1478567;
1310360; 1333282; 1357595; 1474036; 1381524; 1384493; 1420895; 1421030;
1556097; 1570372; 36001868; 36002208; 6M51-5H270-BA; 6M51-5H270-CA; 8M51-5H270-AA;
Y6022050XH; Y6022050XJ; Y6022050XK;
Zamiennik Bosal: 095-215;
Wszystkie silniki Diesla o pojemności 1.6 z normą Euro4.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Kostek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Regeneracja filtra DPF w Ford Focus 1.6 TDCI ECOnetic 77 kW 2013 r. polega na przywróceniu filtra do stanu pierwotnego. W przypadku Ford Focus 1.6 TDCI ECOnetic filtr DPF jest ważnym elementem systemu redukcji emisji zanieczyszczeń i jest stosowany w celu spełnienia wymagań dotyczących emisji spalin. Regeneracja filtra DPF może być wykonana na kilka sposobów, w zależności od rodzaju filtra i stopnia zanieczyszczenia. Może polegać na czyszczeniu filtra za pomocą specjalnego urządzenia, na przykład przez podgrzanie do wysokiej temperatury, aby usunąć z niego zanieczyszczenia, lub na wymianie uszkodzonych elementów filtra. Oprócz tego filtr DPF można umyć wodą pod ciśnieniem, bo przynosi najlepsze efekty.

Popularne wpisy

3 lutego 2022

Co z DPF od stycznia?

Jeśli chodzi o Polskę, kwestia filtra cząstek stałych pozostaje bez zmian, natomiast rząd w Australii chce wprowadzić zmiany i dopuścić do ruchu drogowego samochody z wyłączonym systemem AdBlue i wyciąć DPF ...