Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów Łada
Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów - Łada
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
Czas realizacji 1-2 dni robocze
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
W jakim warsztacie jest dostępna możliwość oczyszczania filtrów FAP dla samochodów z koncernu Łada?
W jaki sposób przebiega realizacja naprawy filtrów DPF i FAP z osobówek wyprodukowanych przez koncern Łada w autoryzowanym serwisie?
- Przyjęcie od zleceniodawców filtrów i katalizatorów SCR dostarczonych do serwisu bez pośredników lub z pomocą pracownika firmy kurierskiej.
- Doręczenie filtrów DPF z osobówek marki Łada do firmy, gdzie specjalnym urządzeniem oceniany jest wkład.
- W przypadku, gdy kondycja filtra cząstek stałych kwalifikuje go do regeneracji na przeznaczonych do tego przyrządach, filtr jest montowany do urządzenia przeznaczonego do regeneracji.
- Realizacja kolejnych kontroli na naprawionych i osuszonych filtrach z samochodów z logo Łada.
- Wydruk raportów dotyczących funkcjonalności filtrów po procesie regeneracji oraz dostarczenie naprawionych części do klienta.
Jak wiele trzeba zapłacić za wykonanie usługi czyszczenia filtrów FAP dla samochodów osobowych produkcji Łada wyposażonych w silnik wysokoprężny?
Jak doręczyć filtr cząstek stałych osobówek z koncernu Łada, by w specjalistycznej pracowni mogła zostać przeprowadzona regeneracja?
Jakie filtry DPF z samochodów z logo Łada można poddawać renowacji filtrów?
- filtry cząstek stałych i katalizatory do pojazdów osobowych,
- filtry i katalizatory SCR do pojazdów ciężarowych,
- filtry cząstek stałych i katalizatory do samochodów dostawczych.
Jakie są sygnały usterki filtrów FAP w samochodach z logo Łada i informują o tym, że filtr cząstek stałych nadaje się do naprawy filtrów cząstek stałych i katalizatorów?
- zwiększone zużycie paliwa;
- nierówna praca silnika;
- wzrost emisji sadzy;
- problemy z rozruchem;
- ograniczenie osiągów.
Z jakiego powodu opłaca się przeprowadzić renowację filtrów cząstek stałych i katalizatorów z pojazdów produkcji Łada w specjalistycznym warsztacie?
- Szczycimy się wysoką skutecznością.
- Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części.
- Wykonujemy zlecenia w najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji w kraju.
- Mamy niskie ceny.
- Do wykonanych zleceń dołączamy pełną dokumentację.
Produkowana przez rosyjską fabrykę AwtoWAZ Łada to samochód produkowany na bazie włoskiego pomysłu, na licencji Fiata 124, od 1970 roku aż do 1988, czyli przeszło 18 lat, w niemal niezmienionej formie. Samochód zyskał niemałą popularność we wszystkich krajach byłego związku radzieckiego, choć złośliwi twierdzą, że to za sprawą braku alternatywy, albo "Żiguli", albo nic.
Niemniej jednak produkowana w Togliatti Łada, najpierw WAZ 2101, czyli wspomniany Żiguli, czy następne produkcje, sprzedawały się w dziesiątkach tysięcy egzemplarzy. Prócz sedanów fabrykę opuściły również produkcje terenowa jak Niwa, czy 2151 (kombi). Mimo tego, że Togliatti jest uznawane za najbiedniejsze miasto Federacji Rosyjskiej, nie przeszkadza to absolutnie w wytężonym eksporcie i sprzedaży Łady na całym świecie.
Obecnie produkowana jest w 5 krajach poza Rosją: w Urugwaju, Ekwadorze, Egipcie, w Kazachstanie i na Ukrainie. Jest to zapewne związane ze znacznie łagodniejszą polityką dotyczącą dopuszczania samochodów do ruchu publicznego – obowiązujące w Europie bardzo rygorystyczne normy emisji spalin nijak mają się do norm spoza Sojuszu. Dlatego też w wielu Ładach nie znajdziemy filtra cząstek stałych, którego obecność jest ceną za dopuszczenie do ruchu i dlatego też nie znajdziemy w krajach Unii zbyt wielu Ład, które zwyczajnie na obrót w Unii nie dostały homologacji.
Katalog Łada filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte
Marka | Model | Inne parametry |
Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Łada |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Czyszczenie filtra DPF Łada | 398 |
Regeneracja filtra FAP Łada | 398 |
Mycie katalizatora Łada | 398 |
Płukanie katalizatora SCR Łada | 398 |
Naprawa filtra cząstek stałych Łada | 398 |
Czyszczenie, płukanie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Łada | 1490 |
Wycinanie katalizatora SCR Łada, usuwanie katalizatora SCR Łada | 0 * |
Serwisowe wypalanie katalizatora Łada | 250 |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora
Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.
Usługi
Dostępne w mieście
- Staszów
- Lubsko
- Tychy
- Uniejów
- Radków
- Wielbark
- Kalinowice
- Abramowice Prywatne
- Bojano
- Adamka
- Dobre Miasto
- Świnoujście
- Osięciny
- Żarki
- Brzozówka
- Suchowola
- Kalisz
- Stanisławów
- Sztum
- Prądzewo-Kopaczewo
- Mysiadło
- Janikowo
- Świdnica
- Jaraczewo
- Czermin
- Skoki
- Syców
- Góra Kalwaria
- Unisław
- Rokietnica
Komentarze