Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów - Volkswagen - filtry-dpf-fap.pl

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.83

Volkswagen "samochód dla ludu", "samochód narodowy".
Po I wojnie światowej apetyt na posiadanie własnych czterech kółek był ogromny. Każdy chciał mieć własny samochód, jednak nie każdego było stać na taki luksus. Za sprawą marki Volkswagen wszystko miało się zmienić. Założenia były takie, aby ludność niemiecka miała możliwość zakupu własnego, taniego auta.
W latach 30 XX wieku jedno auto przypadało na 50 Niemców, gdyż w dalszym ciągu były one dostępne dla garstki bardzo zamożnych obywateli. Potencjał rynku był zatem bardzo olbrzymi, a założenie Volkswagena bardzo wizjonerskie. Złoty środek odkrył Ferdynand Porsche był nim Type12, projekt taniego samochód z silnikiem gwiazdowym pochodzącym z motoroweru. Przełomowy rokiem był 1933 i współpraca z Adolfem Hitlerem – miłośnikiem motoryzacji. Jego celem był pojazd mający pomieścić pięciu pasażerów, osiągać 100 km/h oraz cena nieprzekraczająca 1000 marek. Odpowiedzią Porsche na założenia Hitlera był projekt Garbusa. Produkcję pierwszego samochodu tej marki rozpoczęto w 1941 roku, jednak sprzedaż osiągnęła tylko 630 egzemplarzy, więc nie był to jeszcze tak masowy produkt, jak oczekiwano. Marka, którą znamy dziś, powstaje w 1946 roku, wtedy to produkcja nabiera rozpędu, produkując już 10 tysięcy pojazdów. Dużym sukcesem okazał się Transporter, który znajduje się w ofercie aż do dziś. Dzięki niskiej cenie, prostej i niezawodnej konstrukcji popularność modeli szybko rozszerzała się poza granice Niemiec. W tym okresie rusza również produkcja Garbusa, rocznie produkowano 12 milionów egzemplarzy. Kolejnym rewolucyjnym autem okazał się Golf oraz jego tańsza wersja model Polo. Produkowane do dziś, dzięki nim koncern stał się potęgą i największym producentem na świecie. Obecnie 175 spółek działa w 154 krajach. W 2016 roku marka uzyskała największą na świecie sprzedaż na poziomie 10,31 mln egzemplarzy.


Kilka ciekawostek:
W 2000 roku w Niemczech powstaje Autostadt, czyli miasteczko koncernu, turystyczna miejscowość gdzie można przyjrzeć się historii koncernu oraz odebrać zakupiony przez siebie samochód.
Jednym z najgorszych okresów Volkswagena zaczyna się we wrześniu 2015 roku tzw. Afera Dieselgate. Związana z montowaniem w samochodach oprogramowania, pozwalającego na manipulacje wynikami pomiarów emisji szkodliwych substancji. Pomimo norm EURO 4 i wyższych, obecności filtrów cząstek stałych DPF, katalizatorów, Volkswagen obszedł system instalując osobny sterownik silnika mogący interpretować warunki serwisowe i zmieniać system redukcji emisji spalin DPF. Zmniejszenie emisji cząstek stałych przez filtr DPF jest kluczowe do uzyskania odpowiednich ilości, akceptowalnych przez urzędników i gwarantujących dopuszczenie do eksploatacji na drogach publicznych. Kolosalne kary i odszkodowania nadszarpnęły nieco wizerunek marki jednak wydaje się, że koncern i z tym sobie poradził.
Mało kto słyszał, że w zakładach produkcyjnych w Wolfsburgu znajduje się rzeźnia zajmująca się produkcją kiełbasek, do których dostępny jest również ketchup marki Volkswagen.

 

 

Filtr cząstek stałych z samochodu marki Volkswagen na stole w pracowni przed regeneracją
Naprawa filtrów cząstek stałych w samochodach Volkswagen

 

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Volkswagen

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Volkswagen 398
Regeneracja filtra FAP Volkswagen 398
Mycie katalizatora Volkswagen 398
Płukanie katalizatora SCR Volkswagen 398
Naprawa filtra cząstek stałych Volkswagen 398
Czyszczenie, mycie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Volkswagen 1490
Wycinanie katalizatora Volkswagen, usuwanie katalizatora Volkswagen 0 *
Serwisowe wypalanie filtra DPF Volkswagen 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora do samochodu marki Volkswagen

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Loader

W wyszukanej przez Ciebie lokalizacji znajdują się warsztaty, jednak nie zostały jeszcze utworzone ich profile. Aby umówić się na wizytę, zostaw nam swój numer telefonu lub zadzwoń - numer pojawi się w panelu obok.

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer